Sometimes I run.

Lämnade gosisarna i skola och på dagis idag, sen behövde Emelie hjälp med att skjutsa pojkarna till dagis så jag gick dit och körde dom dit. Blev kvar hos Emelie sen och medans hon satt och pratade med mig så satt jag och nickade till hela tiden. Var sjukt trött idag, vaknade tyvärr inte fem som dom senaste dagarna. Har börjat ställa klockan på det för det är så otroligt skönt att kliva upp i lugn och ro, har varit mer pigg då när jag vaknat så kanske inte behöver mer sömn.^^ Sen har jag kunnat fixa mig en kopp te, satt på musik i köket och bara suttit och njutit av lugnet innan jag gått och väckt barnen som fått ligga och vakna till. Sjukt mycket skönare än den stress som annars brukar vara. Men iaf, imorse satt jag och somnade. Så jag la mig ner på Emelies soffa, trots att jag bestämt mig sen igårkväll att jag skulle springa runt strömmen. Men hann blunda i fem sekunder, kroppen var trött men hjärnan gick på högvarv och jag fick damp. Dawe hade till och med kommit med mina joggingskor inatt efter tolv när han hämtade Frida, bara för att jag skulle springa just idag så jag kände mig bara så äckligt lat. Så lilla rädda jag vågade mig iväg alldeles själv, sprang hela vägen, från Emelie och tillbaka. Gick inte en enda gång, det kan jag tacka min envishet för. ;) Var svim och spyfärdig när jag kom tillbaka kan jag ju säga.^^ Sen satt jag ner i några minuter och när jag sedan skulle resa på mig var jag så äckligt stel i benen så började städa, diska och dammsuga hos Emelie. Sen hämtade jag barnen, gick tillbaka till Emelie och hann lata mig lite på hennes soffa (A) och sen lagade jag mat där, äggröra, sååå gott det är! :D Ebba och Liam gick hem i förväg efter maten för Ebba ville hem och lyssna på hög musik (mammas tjej) :P Jag stannade kvar och diskade sen gick jag och Devin också hem. Klockan drog iväg och jag har inte hunnit hälften som jag ville idag men så är det ibland. Måste verkligen lägga mig tidigt idag, för min kropp kommer rasa ihop annars känner jag. Tänkte bara göra mina magövningar osv och sen köra nån "dans"-dvd eller testa på yoga-dvdn. :) Jag är på g känner jag, så jävla taggad! Har klarat hela dagen utan cola också! :)
NU SKA FLÄSKET BORT EN GÅNG FÖR ALLA! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0