Fantastiska vänner!

Emelie och Jojo gav mig en present förut "För att vi tycker om dig o för att vi vet att du inte skulle unna dig det själv. Och du BEHÖVER det!"
Det var den svindyra vattenfasta eyelinern i det lyxiga märket som hon på kicks tipsade om igår. Den som satt som berget trots vatten. Mina ögon är ju inte som dom ska så dom rinner hela tiden o försöker jag va kolsvart sminkad så tårar jag garanterat bort det. Jag kan inte ens skratta utan att sminket är paj. Jag kan inte ens ligga ner o se på film utan att ögonen rinner. Den här verkade klockren men jag gick därifrån eftersom den var för dyr o Liam fyller nästa vecka o jag kommer tyvärr inte ens kunna köpa allt jag vill tills dess.
 
Så går min älskade trio o köper den åt mig... Å ja jag behöver den för jag började tjuta bort allt smink.^^ 
Nu kommer jag äntligen kunna ha så mycket smink som jag vill o ha det kvar längre än fem minuter, trots att jag skrattar! :D
 
Fina människor! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0