once again.

aaaaaaah. äntligen fått städat o dammsugit, gjorde ju typ inget sånt igår o som jag sa -känns typ som jag har ett förhållande med dammsugaren för det är den jag spenderar flest timmar med o som håller mig sällskap på kvällarna.^^ för övrigt var det inte lika kul att vakna upp ensam imorse, gött att kunna ligga tvärs över sängen men föredrar nog närhet faktiskt. 
jojo sa igår på hugo att jag inte kan vara ute bland folk, kan inte uppföra mig. jag satt där med fötterna på stolen o knäna mot bordet, kan verkligen inte sitta ordentligt o gar aldrig kunnat. det kliar i hela kroppen när jag är ute sådär o får nästan panik av allt folk. knepig är jag. men jag mår som allra bäst när jag är med dom som man får vara den man är med. sådär knäpp o aldrig behöva skämmas. 
blev asglad igår, vågen visade en annan siffra som första. woohoo! :D
 
  osammanhängande inlägg men så blir det. orkar inte bry mig om att va sådär pedant med stor bokstav o shit längre. är så knöligt att skriva på telefon så det får va som det blir helt enkelt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0