Omg.

Är så sjukt jävla slut i kroppen nu så det känns som att jag ska spy och rasa ihop på samma gång.^^
Sprang en halvtimme imorse iaf, 4.29 km blev det och har nyss kört "platt mage, stark rygg" på 45 min. Får väl vara nöjd för idag.. Skulle vilja springa imorgon också men då blir jag hämtad av Frida så drar vi ut till Åby och fixar i mitt och barnens nya hem. :) Så får helt enkelt ta en vilodag imorgon... :( Fast kan ju iofs köra lite på kvällen sen om jag har tid. ;)
Men har kommit underfund med hur otroligt skönt det är att springa, älskar det! Det är asjobbigt först men sen kommer man in i det, hör bara bra musik och svävar iväg! ;) Är så jävla skönt sen när man stannar vid målet också och är heeeelt slut! Längtar tills man ser resultat och märker att man orkar mer. Kondition är något jag behöver få tillbaka iaf. Gött att slippa va beroende av en massa skit nu också, det ENDA jag har som last är snuset. :) Har även klarat den här dagen utan socker, eller nae, blev en rostad macka imorse med marmelad men sen har jag hållt mig till lchf. Och det är kvällarna som brukar vara jävliga så jag inte klarar det, men ikväll så! ;D Måste ju bara fortsätta nu för att se om jag kan få gå ner något också. Det händer ju fan ingenting fast att jag rör på mig. Min mage ser förskräcklig ut. Lägger jag på mig 4 kg till så väger jag som jag gjorde med Liam TJUGOEN DAGAR ÖVER BERÄKNAD FÖRLOSSNING!!! Jamen, tack! Då förstår alla att jag långt ifrån trivs med mig själv nu, för det här är inte jag!
Ska sätta i yogaskivan i barnens lilla dvd och somna till. Testade ju yoga i söndags tror jag det var men det var väl inget för nån som mig med damp. Ströp nästan mig själv där man skulle ligga på rygg med tårna i backen ovanför huvudet i nån inte alltför skön ställning! Men det sista avsnittet då avslappningen var var helt underbar! Dom pratar med sån där lugn röst och säger åt en att slappna av i hela kroppen, del för del och jag försvann iväg sådär härligt då man är precis på gränsen till att somna. Träligt att vakna upp och upptäcka att man låg på mattan mitt på vardagsrumsgolvet bara.^^ Så nu tar jag med mig det till sängen istället! Perfekt godnattsaga. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0