Now I'm sick all in my head you poisoned me instead.

Vaknade med sååå ont i smalbenen. Får jämt det, så nu har jag strumpbyxor, knästrumpor och två par benvärmare. :P Besviken över att jag inte har nån träningsvärk i magen bara, får bli en annan dvd ikväll! MEN jag vägde mig och jag har gått ner två kilo!!!! I helgen hade jag till och med gått upp två kilo till, framåt söndagkvällen la sig dom så jag var tillbaka på min "vanliga" vikt, nu för tiden, där jag har stått still sen jag började äta socker igen. Men det räckte alltså med att inte äta socker på en hel dag för att dom skulle lossna. Nu är jag SÅ taggad på att fortsätta äta såhär!! :D 8-10 kg kvar, det SKA gå!!
Helt sinnessjukt egentligen vad socker kan göra. Jag har ju tamefan knarkat det!
Å funderar mest hela tiden på hur jag ändå har kunnat hålla mig på samma vikt hela mitt liv när jag i stort sett har levt på cola och godis. Men stämmer väl, TYVÄRR som alla säger att det blir svårare med åren, plus att jag har läst nånstans för längesen att om man dricker läsk så går man upp två kg per år. Då tyckte jag det lät så lite och inte som nåt problem, men om jag tänker efter lite så kan det mycket väl stämma på mig. Förra sommaren vägde jag 54-56 och skulle ner 4-6 kg innan balen, DÅ hade jag panik, lite värre nu!^^
Sen är det bilens fel också, och när jag åt på donken varje dag när jag jobbade, moffade så in i helvete slutet på hösten och hela vintern och våren.... och sommaren.... (A)
Aja, nu ska jag klara det!!!!

Dags att slänga ner allt jag får tag på i sopsäckar så jag får med mig massa ut till Åby nu när vi ändå åker. Så sjukt stressad över den här flytten, för jag vet inte ens om jag har någon som hjälper mig. Plus att jag har barnen hela tiden. Gaah!! Igår var jag helt skakis för att jag var så stressad över allt. Ajja, så är det! Puss hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0