fin dag det här.

 
 
 
dagen började som vanligt med att få iväg alla barn till skolorna o dagis. städade inte ihjäl mig idag eftersom jag hade besök, men det märktes också på dampet eftersom jag ändå inte kunde vara stilla.^^ när barnen var hämtade åkte vi hem. jag sminkade mig, han den dära spelade spel med devin o liam. ebba hjälpte mig att välja massa kläder. dåligaste kläddagen så det slutade med att jag tog på mig pösbyxor, ebbas t-shirt o munktröja. orkade inte ens platta håret. som om jag orkar bry mig.^^ mamma kom o passade barnen o jag o den där börnade iväg åt varsitt håll. 
plockade upp emelie, jojo o sara o mötte emil på hugo där det blev käk, mycket, MYCKET skratt o musikquiz. vi gav dock upp efter halva för jag hade så grymt ont i huvudet så ville bara hem o sova. nu ligger jag nerbäddad o funderar på en massa saker... typ hur man säger entrecote, som jag antagligen inte ens kan stava till?!^^ 
kärlek till dom fina i mitt liv som sprider glad o tokig energi! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0