Kastat pengar i sjön.

Skulle passa på att sola förut innan Emelie skulle åka. Tog ett tag innan jag bestämde mig för om jag vågade med tanke på vart jag då behövde in för att ta ut pengar. Men tog mod till mig och knallade dit för att pusta ut då oron varit i onödan. Tog ut en 50-lapp som jag stoppade in i växllingsgrejen på solariet. Men med min tur, fick jag ut några tior?! Nejdå!^^ Tryckte på alla knappar som fanns, ruskade o puttade så mycket som jag vågade men förgäves. En halv hundralapp åt skogen. Det är massor pengar för någon som inte har. Hade ju bara tänkt sola för 20 kr liksom. Men som tur var löste det sig så jag får pengarna tillbaka sen. Tråkigt bara när jag inte kan sola förrän nästa vecka nu.
 
Annars då? -Som vanligt, kaos i hjärnan. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0