fredagsmysträning i min ensamhet.

myst ner mig i sängen med chiliärtor o ett glas vatten. funderar faktiskt på en film! fast så lat som jag blev nu kommer jag antagligen inte orka. har tränat 1,5 timme. speciell träning för olika kroppstyper, jag tog pojkaktig kropp.^^ var skitjobbigt fast man inte kan tro det. men den ska jag köra fler gånger! sen blev det zumba o sen den där underbara avslappningen som pricken över i:t. jag är nöjd. fast helst skulle jag vilja springa, min hjärna har fått för sig att det är lättast att få bort kilona då. har fortfarande ont i benet dock, sen jag var för envis o sprang haltande fast jag hade skitont. 
 
ännu en barnhelg utan ebba, känns så tomt när jag vill ha värsta fetingmyskväll. vill ju ha alla mina bebisar hos mig då.
 
nae godnatt för några timmar, ska hämta jojo sen inatt så hon kommer hem ordentligt! man kommer ju aldrig sluta oroa sig, är det inte den ena så är det den andra.^^
 
fick nån allergisk reaktion igen nyss, hakan började vrålklia o sen ner på halsen, bröstet o handlederna. nu hade jag inte ens ätit nåt... o tungan sticks. vad är det för fel?
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0