fin dag.

hela dagen har varit toppen förutom att åka ifrån helena. åh vad jag önskar att vi bodde nära. 
barnen trivdes som fisken i vattnet på simhallen, höhö.^^ devin gjorde sin "hajpingvinen" herrejösses vad den där lilla ungen har idéer för sig! :p jag är inget stort fan av att bada så jag stod mest o frös med handduken om mig, förutom när jag o dawe satt o pösade i bubbelpoolen, skulle göra mycket för att ha en sån hemma! vill iaf att barnen ska ha mer glädje av vatten än vad jag haft o har så nu har jag bestämt mig för att sluta snusa för då kan jag ha råd med att åka till simhallen iaf en gång varannan vecka om inte en gång i veckan hinns med. :) 
allt för mina guldklimpar! <3 <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0