ett två tre.

di där tankarna äter upp mä inifrån må ni tro!
 
tur att jag är en sån person som kan bestämma mig för en sak o sen hålla fast vid den.... eller inte!! 
nu ska jag träna, är ju så gott som frisk o tar en något lugnare version.
 
vill till nåt varmt ställe, NU! funderar på vad jag kan dra in på för saker för att lägga undan pengar men efter att jag slutat röka, snusa, dricka cola, äta godis o va utan bredband så finns det inte så mycket mer jag kan lägga av med. måste ju dessvärre käka.^^ o leva lite, är ju redan knapert utav helvete så jag har ont i magen varje dag för jävla pengar. men barnen ska få göra något på söndag, därmed basta. jag får leva på nudlar, bara dom slipper lida o kan få lite nöjen emellanåt också. det är inte deras fel att deras mamma är en looser utan jobb. 
 
längtar till den dagen jag kan spara pengar o åka nånstans med barnen, äta ute o unna dom saker utan att behöva räkna minsta lilla grej o säga nej hela tiden. 
 
/otillräcklig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0