...och säg att jag är ledsen för alla fel som blev men att inget enda av dem var menat som nån slags elakhet.


Devin hade berättat på dagis idag att han skulle ha skjorta på sig imorgon när dom ska fotograferas. Haha sötisen, det ska han absolut få ha. :) Ska stryka den och hans byxor så det är klart till imorgon bitti.

Emelie var här förut och fick håret fixat, borde kanske öppna frisör här. ;) Sitter och känner mig forever alone när både hon och Jojo är ute på äventyr. Tröstar mig med pannkakan, haha.^^

Imorgon ska Ebba iväg på utflykt så det blir att fixa matsäck vilket betyder att jag MÅSTE komma upp i tid. Vaknar ju aldrig av dom sjuttioelva alarmen. :/ Måste köpa massa väckarklockor som jag kan ställa ut i hela lägenheten.^^
Försöker tänka på allt annat än min apelsinkrokant som ligger i kylen och ropar på mig. Jisses att man kan vara så fast i sockerträsket! Fast idag har jag varit ganska duktig iaf. Tre rader av den har visst slinkt ner men sen har jag hållt mig till middagen som bestod av ytterst lite kycklingfilé och massa sallad. Och när vi var och handlade så köpte jag bara en liten cola för att jag visste att jag annars skulle gå och dricka hela tiden om jag köpt en stor. Så den lilla flaskan är nu slut och jag ska bara dricka vatten. Energidryckerna la jag tillbaka i affären för att det är skit att dricka och min kropp är så pass utsatt som den är nu iaf. Köpte en a-fil som jag kan få äta imorgon för min mage är visst väldigt känslig mot dom där häst-tabletterna som jag fått.^^

En snus för att lindra sötsuget och så lite pepp-musik på det så det blir nåt gjort här!


Det är bara att om jag skulle gett
allt det han ville ha
skulle ingenting av det han älskade
från början
till slut blivit kvar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0