Nejmen?!

Jo, nu kände jag för att börja blogga igen. När jag läste Jojos blogg, jag vill också kunna skriva såna där bra texter och shit någon annanstans än på fejjan.^^
Såå, vi testar väl här igen då. Kommer inte in på bloggspace, har glömt lösen. :P
Helgen var helt fucking underbar. Det var min, Jojos och Emelies helg, men vi hade inte planerat två utgångar. Men så blev det eftersom det inte fanns några fribiljetter till puls på lördagen så vi var "tvungna" att gå dit på fredagen då det fanns. Men tur var väl det, eftersom vi tre inte är dom bästa på att komma överens. :P Jojo ville till puls och Emelie till Wasa och jag stod väl lite mitt emellan. Lilla dansgolvet på puls äger, men wasa är det blandade åldrar och inte bara 18-åringar. Jojo hade sin kväll på fredagen, jag och Emelie hade sjukt kul då också, synd bara att alla hade sina höga skor så vi trippa fram som några vi inte är irl. Vi är inte dom där fina, vi är dom som är överallt på dansgolvet och fuldansar! ;) På hemvägen gick vi barfota till första stoppet och därifrån fick vi sen skjuts som tur var. :) 
På lördagen latade vi oss hos Emelie med massa gött, sen var det bara på't igen. Jag och Emelie visste hur vi ville våran kväll skulle se ut och så blev det också. Sjukt att allt kan klaffa så bra ibland. Jag vill ha lördagen igen. Jag njöt av varenda minut men jag visste att det bara skulle vara då tyvärr. 

I söndags åkte jag och hämtade hem alla mina gullungar, sen åkte vi till Elin och Dawe, där alla andra var och så grillade vi tillsammans. Göttans! Igår blev det grillat hos Frida och mamma. Sen åkte jag, Frida, Johan och barnen och kollade på majbrasan. Hur mysigt som helst! :) <3
Idag har vi bara chillat på landet, obeskrivligt underbart! Åkte in till stan för att dansa förut, Johan var barnvakt, tack för det! :) Nu börjar danserna sätta sig. Får bli lite mer öva på torsdag med dom andra, så ska det nog gå bra på dansuppvisningen på söndag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0