Då ska du inte välja mig...

Sådärja! Pencillin i tio dagar. Uppe i ca 500 kr nu på akuten, vårdcentralen och antibiotika. För det hade jag kunnat ha min stav i örat....^^

Det värsta är nog att jag inte får anstränga mig. Såklart liksom! Tänkte ju kötta på crosstrainern nu ikväll men bara att glömma. >.< Jag som hade ett mål till helgen. Jag skulle va snygg! Imorse hade jag gått ner tre kilo, men nu väger jag tydligen lika mycket igen. :( Resten av veckan då jävlar!

Längtar till helgen. På lördag drar jag och Jojo från den här stan, fy faan vad skönt!! :D

Borde rensa telefonen på nummer. Men jag kan inte än eftersom smsen skulle behövas tas bort då också. Det känns för mycket...
Men det kommer..
Jag hatar att jag ska vara så jävla nostalgisk! Jag tycker JÄMT att allt var bättre förr, men just i det ögonblicket tyckte jag troligen detsamma. Jag lever inte i nuet. Allt som jag äger, allt som jag gör, bär på nåt jävla minne! Hela min garderob, varje klädesplagg har en egen historia -"då var jag med den, då var jag där, då gjorde/sa vi så" osv. Saker, mat, smycken, smink, lukter, låtar, sånt som barnen gör, ALLT! Påminner mig om sånt som varit. Iofs inte så konstigt, men jag är ju helt besatt. Jag lever på mina minnen! Det ska bli en rejäl ändring på det! Jag vill inte leva så!
Ska kasta alla minnen, rensa ur både hem och huvud. Behålla en del i hjärtat men låta dom vara där. Sen ska jag leva fullt ut varje dag istället.

Den dagen då jag inte känner något alls, när alla mina känslor är döda,
då är jag nöjd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0