Closed off from love, I didn't need the pain.

Ögonen går i kors. Min låååånga komihåg lapp till imorgon ligger på bordet och stressar mig. Måste upp sex och steka amerikanska pannkakor. Liam ska till Kolmården och Jonas kan inte göra pannkakor så jag ska packa hans matsäck och åka och hämta, sen lämna dom på frita och dagis. Barnledig var det?! Sova -vad är det?!
Jag är så glömsk så det är otäckt.
Imorgon ska jag gå mig smal med musik i öronen.. Gå, gå och gå. Ska skita i allt och alla och gå i min egna värld. Jag orkar inte med folk. Jag orkar inte tänka just nu.

Jag försöker förstå men det går inte.
Det är bara att inse, jag är ett hopplöst fall.




Längtar ihjäl mig till helgen för då ska jag mysa sönder med mina älskade barn. Jag älskar er Ebba, Liam och Devin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0