"Vad lugnt det är att bara ha tre 3-åringar hemma..."

-Emelie tar tillbaka det nu. ;)

Har precis kommit till Emelie med tre vilda 3-åringar! :p vi har lekt hela dagen hos oss. Ebba fick hem en kompis vid lunch och dom stora tjejerna har varit ute på egna äventyr. :) Liam fick följa med alla mina systrar och Evangeline ner till pappa och Karin, jätteroligt för honom att komma iväg själv. Brukar ju bara vara Ebba som åker bort själv så, det behöver han också min stora kille. :)

Jag och Emelie blev helt färdiga efter att ha busat med dom där galna ungarna. ;) Men dom har energi kvar. ;) Jag ligger just nu och latar mig med några skvallertidningar. ;)
Snart är det dags att ta tag i matlagningen för ikväll o då blir det vitkåls"görs". Jag som avskytt vitkål och inte ens tålt doften, men smakade förra gången Emelie åt det o det var helt okej! :D Perfekt nu så man har nåt mer att variera sig med. Dawe har även han hängt på lchf så han och jag ska se vem som går ner flest kilo tills vi drar till Rhodos, den som gått ner minst åker på att bjuda den andra på en drink. :p Tyvärr verkar jag ha fastnat på mina fyra kilo minus, tror det är dags att börja röra på mig också för att jag ska gå ner mer. Än är det långt kvar till mitt mål. Men skam den som ger sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0