Kan.inte.sova.

Rastlös som ett as o känner att det är meningslöst att sova eftersom jag ändå drömmer sjuka drömmar så att jag inte blir utvilad för fem öre iaf.

Lchf! <3 Det måste vara smartaste påhittet. Min mage börjar bli platt igen! Känner mig inte alls lika uppblåst. Å sen jag läste att man måste vänja sig vid att känna hunger o att vi egentligen äter mer än vi behöver så är det här lätt som en plätt! :D -4 kg på ca en vecka. Jag är nöjd över att jag klarat det så länge o inte gav upp första dagen eftersom jag inte gick ner två kilo på en dag.^^ otåliga jag som vill se resultat direkt :p men nu när jag ser hur bra det här går vill jag bara fortsätta! Har nog allt märkt också att jag inte hamnar i matkoma lika lätt. Första gången ikväll som jag inte var trött precis efter vi ätit. Åt sjukt god omelett med en halv burk tonfisk o några bebistomater o två ägg. Alldeles lagom! :D till frukost blev det fruktsallad o ett kokt ägg. Sen har jag druckit tre koppar kaffe idag också o är sjukt sugen på det nu med. :o

Kolla skillnaden på bilderna! :O från vecka 15 till vecka 12 :p -6-8 kilo kvar! så taggad, jag börjar lite smått äntligen tycka om mig själv igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0