Jag tänker tankar jag aldrig tänkt förut...

Ibland blir det bara för mycket.
Dom senaste dagarna har jag gått in i nån depp. Då allt bara känts som det kvittat. Jag har varit likgiltig o inget har varit roligt. Jag får såna perioder.
Idag rann det över. Jag orkar bara inte mer.

Elin o Frida har Ebba hos sig o myser o gav mig stränga order om att åka hem o bara vara. Emelie hörde på bara några sekunder i telefon att det inte stod rätt till o vi ställde in kvällens planer för att jag inte pallar. Danne var snäll o hjälpte mig med bilbatteriet förut när jag var helt söndergråten o bara kände mig jobbig. Jojo har hört o märkt hon också, kan inte lura henne inte.^^
Jag är hemma SJÄLV, för att göra INGENTING. Det händer inte ofta o jag brukar få panik av bara tanken. Alla är helt underbara o har sagt åt mig att lova höra av mig direkt om det är något. Jag älskar er för att ni finns där. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0