......

Varför cp-känslar jag jämt när jag ska blogga? Hur kul är det? Försöker få nån ordning på det här nu så jag vet lite vad det är som händer med mig. Skulle underlätta en hel del faktiskt.^^

Jag skulle lagt mig tidigt ikväll, det gick ju bra!^^ Fick ett sms av Emelie förut; "Jag och Jojo kommer till dig ikväll har vi bestämt så du vet!" Haha hade inget val där inte... :P

Devin var så söt förut, han kom upp och jag sa åt honom att gå och lägga sig igen för att hans apor ropade på honom. Då fick jag värsta minen och så sa han lite katigt; "Dom kan inte prata!" Hahaha Jojo började asgarva och jag kunde inte hålla mig för skratt heller. Sötkorven!

Har inte druckit cola eller käkat en enda godisbit idag, riktigt stolt, sen London har det gått väldigt bra för där hade man inte tid att köpa nåt. :P Har bestämt med barnen att vi inte ska äta godis på en månad så igår städade jag i köksskåpen och kastade allt godis och chipspåsar. Igårkväll fick jag iofs nåt ryck och gick upp och smällde i mig två mackor, fil och flingor. Bara för att. Jag är en beroendemänniska, det bara är så. Har väldigt svårt att bryta gamla mönster också, vad det än handlar om..

Ser fram emot torsdag... Då blire hårdträning hoppas jag! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0