Da helg!

Helgen har tillbringats med Emelie 24/7!

I fredags har jag för mig att det var fullt upp. Jag måste verkligen skriva upp direkt för annars glömmer jag bort det.^^ Var ute hos mamma och Frida förresten. Sen åkte jag och Emelie och handlade lite. Hade min ta-kort-på-så-många-som-möjligt-dag också.
Jag och Em packade ihop alla våra saker, blev hämtade av mamma och Jojo och drog till vårat "helg-hem", även kallat "alkis-hem".^^ Jojo drog iväg ett tag och vi andra var kvar hos henne. Sen när hon kom tillbaka så drog vi iväg till Wasa. Sen är minnet inte det bästa.... o.O Vi hade nog kul iaf.^^
På lördagen orkade jag sätta mig upp i sängen vid 16-tiden.

På kvällen var vi på't igen. Jag har beundrat Jojos oranga hårfärg skitlänge så Jojo och Emelie kletade i likadan toning i mitt hår. Jag blev som vanligt inte nöjd. Jävla impulsgrej, att jag aldrig lär mig!^^ Får se vad det blir nu, många som tyckte rosa/rött igen så vi får väl se, vi får väl se...
Jakob ringde och undrade vad jag gjorde så han, Matte och Dennis kom över till Jojo. Vi spelade förfestspelet och mitt i vällde Elin och Frida in genom fönstret! ;) Mamma och Helena tog faktiskt dörren. Det blev ju lyckotjut så det hette duga när Elin och Frida fick se att dom andra var där också. :P Vi började dansa alla danser och tokdanser. Jag och Frida körde ÄNTLIGEN!!!!!! våran moderna dans. Den har vi inte gjort på ca 4 år! Åh vad jag vill se den vem det nu var som filmade. Sen visade jag och Frida upp våran "sketch" som vi planerade att göra på dagen egentligen. Jaa jag säger då det! Jag och Frida tyckte ju att det var kul iaf! ;P
Mamma och Helena drog till Wasa och jag och Emelie gick till hugo. Blev som vanligt att hälsa på min vakt på puls först. :) Jag och Emelie träffade massa folk, hade sjukt kul även om vi rymde från några.^^ När det var nån kvart kvar innan stängning gick vi därifrån. Tog en taxi och hamnade på en sån där lite udda men så jävla rolig efterfest igen. Den här gången blev det sanning och konka med straffklunkar av nån äcklig sprit om man inte svarade tillräckligt snabbt eller inte hade tillräckligt bra fråga. :P
Somnade väl efter 6 och walk of shameade hem igen vid halv tio. Skulle sova en stund hos Emelie men till slut låg vi och smsade med varandra i varsina rum så vi gav upp, gick upp, tog spånkan till Jojo och städade hela hennes lägenhet, hem och käkade pizza, glodde på film, höll på att somna, duschade, sminkade oss och drog till stan för att kolla på bio. Snövit blev det men den var inte så bra som jag trott, iofs så visste man ju vad som skulle hända så var nog därför den blev seg. Efter bion stod vi och pratade lite med Robin och hans brorsa som skulle se bion efter oss.. Den hade tydligen inte heller varit så bra så nästa gång får det bli en komedi! :)

Jag och Emelie gick till Munken, vi har sagt det ungefär sen munken öppnade att vi bara ska gå dit nån gång och bara sitta och snacka. Nu äntligen blev det av. Det var så otroligt mysigt att bara sitta, dricka en öl, mysa in sig i en filt och inte känna någon som helst stress. Bara ta det lugnt! :D Om jag skulle kunna skulle jag älska att gå ut sådär och ta en öl eller kopp te på kvällarna och bara se folk. Sånt jag får göra när barnen blir större. :)

När munken stängde skulle Emelie till Marcus och då passade jag på att dra till Stefan. Vi satt och prata och kolla lite på fotbollssnacket. När klockan var strax efter tolv så kom min privatchaufför och körde hem mig till mitt hem som jag inte varit i på hela helgen.

Den här helgen har varit helt underbar. Fastklistrad på Emelie förutom när vi klaffat varandra så jävla bra. :P

Idag är det tillbaka till verkligheten och det betyder också att det är slut med minsta lilla onyttiga grej. Lchf! <3 Så jävla värt när jag gått ner 3 kilo. Dock ser jag ju fortfarande gravid ut men nu är det ungefär bara vecka 12. ;P Jag hade faktiskt köpt ostbågar till fotbollen men jag är inte ens sugen så då är det jävligt onödigt. Kör på vatten och snus istället! ;)
Förresten är jag inte beroende av något längre, det är så himla skönt! :D Eller, förutom närhet då, men vem är inte det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0