Älskling, jag har hittat in från mörkret det finns hopp om en förändring.


Det har varit en bra dag. Fick sovmorgon och det behövdes. Sov hela natten, typ 12 till 5, det händer ju inte allt för ofta. Hade sett fram emot att inte sova själv igår men fick ju iaf sömn.^^ Hade dock ont i ryggen när jag vaknade, brukar få det när jag sovit länge, tur jag inte gör det så ofta. ;)
Em kom över imorse sen packade vi ihop oss och GICK till Himpa, premiär för i år. Å hör och häpna - VI, jag och Em, GICK! :P Motion och inget socker, kors i taket!
Eftermiddagen spenderades hos mamma och Frida med Elin, Dawe och Jojo. Och så barnen såklart! Vi grillade så sjukt god mat och åt massvis! Vatten, sallad och kött och ingen efterrätt eller snikande i skafferierna! ;D Jag är så stolt! :D Blev massa skratt också såklart. Och jag var grillmästarn ;) Dawe lärde mig!^^
Pratade om Rhodos också, längtar nåt otroligt! Min första utlandssemester och det blir med barnen, underbart!! <3

Vem följer med mig till Peace and Love?! Känner mig lite forever alone men jag SKA se Kent! Så är det bara!!


Men älskling, i natt kom du tillbaka
och allting var förlåtet
i en sällsynt lycklig dröm
Och just i ögonblicket när jag vaknar
hänger skuggan av hoppet kvar i mina rum


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0