Det här är livet!

Jag och barnen är ute på landet hos Elin och Dawe. Vi har bott här sen i lördags. Behöver jag säga att vi trivs?! Jag längtar ihjäl mig till den dagen jag har ett eget hus som jag kan fixa och dona i! :D Det har tametusan alltid varit min dröm. Ha ett stort hus med massa barn där man lever lyckliga i alla sina dagar. Och självklart någon att dela den drömmen med...
Köpte en studsmatta iförrgår, kan nog vara bästa köpet i år. :) Den får vara här tills jag har mitt hus. ;) 
 
Har börjat gå promenader varje kväll när barnen lagt sig. Hur skönt som helst, njuter av lugnet i skogen, jag behöver det här! BARNEN behöver det här! <3
 
Imorgon ska vi hem igen, vill inte till stan. Men behöver komma hem innan barnen åker på fredag så man hinner packa och tvätta. Ska passa Evangeline imorgon också. :) 
 
På fredag är det barnledigt och det betyder trio. Det känns läskigt längesen som vi var som vi brukar vara så det är verkligen på tiden. Tror alla har ett och annat att prata om också. Våran singelsekt.^^ <3


Kommentarer
Anonym..

Är du singel?
eftersom det finns ju en bild på dig och en kille lite nedanför!

2012-07-11 @ 12:31:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0