Torsdag.

Har haft en kanondag. Vaknade med Jojo sovandes bredvid mig, Evangeline kom vid tjugo i sex så blev inte en stressig morgon iaf. :D Gick med alla barnen, sen gick jag hem med Evangeline till Jojo så hon fick ha henne under tiden jag gick iväg och solade. Efter det tog vi sällskap till skolan med Jojo sen fortsatte jag och Evangeline till försäkringskassan och stan efter det. Frida jobbade bara kort dag så hon kom och hämtade Evangeline strax efter ett och efter det hämtade jag Devin. Ebba och Liam gick hem själva idag! :D Dom hann vara hemma en halvtimme ungefär tills det var dags att gå iväg till Liams skola där dom hade kickoff på frita. Var grodspottning, ansiktsmålning, tipspromenad, lyckohjul, bollkastning o lite smått och gott. Barnen fick korv med bröd som dom grillade ute på skolgården. Var jättemysigt! :)

Frida och Evangeline kom förut så alla ligger och sover nu. Frida ska jobba imorgon också så då ska jag passa lillan. Blev liiite mer att göra än jag planerat. Hade tänkt att jag skulle kunna göra mig iordning i godan ro hela förmiddagen och även packat då. Men med en bebis är det inget man kan räkna med att få göra. ;) Även om hon är världens snällaste unge så kan man ju inte kolla bort en sekund. Får passa på att göra allt det där när hon sover middag. ;)
Jag mår så bra när det är fullt upp, blir mycket piggare och på bättre humör. Rutiner. <3 Sen att få GÅ överallt också! Lycka, haha. :P
 
Fast jag ser faktiskt fram emot helgen också, lite barnledigt behövs ibland, få ladda batterierna lite.
 


 
Jag kan inte ens gå utan er luft i mina lungor.
Jag kan inte ens stå när ni inte ser på.
Och genomskinligt grå, blir jag, utan era andetag....

Ebba <3 Liam <3 Devin <3
 
Vad vore jag utan era andetag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0