Tisdag.

Var och solade när jag lämnat barnen, sköööönt att jag kommit igång med det igen.
Sen ringde Jojo och sa åt mig att komma ner på stan, jag frågade om jag fick duscha först eller komma som jag var men jag skulle åka direkt, så sagt och gjort, jag drog. När jag väl kom till stan så frågade hon hur jag såg ut och att man inte kunde gå med döskalletights, sjal, kepa och solglasögon!? Wtf?! Haha! :P Jag bara måste ha solglasögon ute för jag pallar inte ljuset, får ont i huvudet direkt och idag var jag extra känslig eftersom jag hade värsta migränattacken igår. Typiskt när jag tänkt i flera veckor att jag har klarat mig väldigt länge nu, men så kom väl allt igår för jag visste ärligt talat inte vart jag skulle ta vägen! Spydde och var tvungen att ligga och kramphålla i huvudet för att det kändes som att det skulle sprängas. Usch säger jag bara, vaknade flera gånger inatt av att jag hade ont.
Imorse kändes det som att jag var bakis som det brukar dagen efter migrän och sen har jag känt det där onda ligga där men jag hoppas det håller sig där långt borta. Kanske har ett samband med plåstret att jag inte haft ont på ett bra tag, isf älskar jag det!
Inatt drömde jag om en tjej som kom och sa nåt till mig, hon såg ut som "ugglan/alien" i the fourth kind, hon hade avlångt och smalt ansikte, stora alienögon, pytteliten näsa och mun. Kul att vakna från det, kolla klockan och se att den är 03.34 :/ Fy fan vilken panik jag fick!^^
 
Följde med Jojo hem och testade hennes kläder, nu för tiden är det ju tvärtom så det är hon som har en lång rygg och jag har en putröv och hängskinn på ryggen! Så jävla trist och jag avskyr min kropp!
Så vi får byta kläder eftersom hennes blivit för stora och mina för små. :/ Har valt ut en halv garderob till helgen nu iaf och nu är även biljetterna bokade... :D
 
Flyttar även snart! Blir lantis, ska bli såå skönt! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0