Skumt det är att läsa massa gamla saker som sedan blev sant...

Liam pratar massa om bebisen. "Mamma sen, när doktorn tar ut bebisen... Ebba frågade hur han skulle göra det. Liam visade på min mage o drog händerna åt varsina håll från naveln. Såå när doktorn öppnar o tar ut bebisen."
Det är nog bäst om han får tro att det är så enkelt...
Han vill krama bebisen o lägger sig över magen o håller om den, underbara barn! En bebiskille säger han att det är
torsdag 28 maj 2009 20:13
 

Drömmar om det förflutna....

Blogg lexias :☆ The one and only ☆, Drömmar om det förflutna....

Skumt att drömma om så många på en gång..
Dessutom drömde jag att jag hade fått en systerdotter Hihi vilken underbar känsla! Frida hade fått barn o bebisen var pytteliten o jättesöt.
Sen drömde jag att jag skulle flytta ner till Motala. Mamma o systrar också.
Ville(/vill?) det för att jag tycker att Motala är fint o jag har tröttnat på en såhär "stor" stad. Så kanske ska jag kolla lägenheter (HUS ATT HYRA!!!!) där..... ;)

 

söndag 31 maj 2009 11:15



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0