S k a d a d , heter det.

Inget blir som man tänkt sig...

När man tror att något faktiskt håller på att lösa sig o bli bra så blir det bara helt tvärtom. Allt blir skit o man är tillbaka på samma skitruta nr 1. Jag är otroligt trött på det här. Jag kommer aldrig någonsin mer tro på något eller någon. Kärlek finns inte! Uppenbarligen inte för mig iaf. Inte på det sättet iaf.

Jag har otroligt mycket kärlek från mina barn. Oj vad jag är glad för det, för utan dom vill jag inte ens tänka på hur jobbigt allt varit. Tänker på det fina som Em skrev igår.. Det var så sanna ord <3 Det smset kommer jag kolla på många gånger...

Jag ville o jag försökte.. Tydligen var det inte meningen....

Äkta kärlek....

måndag 08 december 2008 14:43


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0