Onsdag.

Dagen började som vanligt. Lämnade barnen och sen gick jag till solariet. Efter det kom Evangeline så vi knallade ner till universitetet där vi mötte Jojo och fortsatte ner på stan. Vi letade skor till Evangeline som hon fick av Jojo i födelsedagspresent, jag köpte på mig nödvändigheter till helgen och sen avslutade vi på donken där Jojo käkade cheese. :P
Gick hem igen, mötte Emelie och sen hämtade vi Devin på dagis. Hem och gav dom små mellis och sen hämtade vi Fridas bil, lämnade nyckel till Ebba och Hanna, hämtade Liam, mötte mamma, lämnade Fridas bil, skjutsade hem mamma och sen åkte vi hem för att laga mat. Därefter klippte jag Liam och såklart skulle Devin också ha likadant, visste inte hur det skulle se ut med hans lockar men han blev så söt så. Liam också såklart, men han tyckte att det blev fult. Han måste verkligen få upp sitt självförtroende, min pluttis som är världens sötaste.
Jojo kom och barnen badade och sen kom även Frida och hämtade Evangeline. Ebba, Hanna och en kompis var på bio ikväll så hon kom hem sent. Tjejen som börjar bli stor. :)
 
Jag, Jojo och Emelie roade oss med både det ena och det andra ikväll.^^ Avskyr att vissa personer kan påverka en så mycket bara. :/ Bort med det!
Tränade även ikväll också, 20 min på crosstrainern, 100 situps, 50 armhävningar och plankan. Låter ju inte så svårt men för mig är det riktigt kämpigt och en rejäl skillnad mot den soffpotatis jag det senaste året blivit. Jag är stolt att det är andra dagen i rad. Ska köra imorgonkväll också, och på fredag på dagen om jag hinner, sen tar jag ett break i helgen för att fortsätta nästa vecka. Jag känner i magen.. Det går bra nu! :D
 
Dagen har gått i ett och morgondagen kommer väl bli likadan, ska passa Evangeline då också. :) Får bli en rejäl promenad när dom andra barnen är i skola och på dagis. Känner lite panik över att jag borde börja packa och SLÄNGA en massa men tiden räcker inte riktigt till. Får försöka fixa barnvakt till det några dagar snart och ha någon här som kan hjälpa mig att kasta, är ju usel på det och sparar gärna på allt. :S
 
Nu ska jag krypa ner bredvid Jojo och sova några timmar, Frida kommer med Evangeline halv sex imorgon så det blir tidigt. Puss och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0