Mysig dag.

Blev hämtade av Elin på eftermiddagen och åkte ut till Åby. Har grillat, spelat pictionary och bara haft det sådär mysigt som vi alltid har det. Fick med mig en bebis hem som nu har somnat efter en och en halv timme. Fick absolut inte lägga ifrån mig henne utan hon skulle vara i mitt knä tills hon somnade tyckte hon. :) Hade glömt bort hur det kändes att ha en bebis fastklistrad på sig men kan ju inte säga att jag blev avskräckt utan det var riktigt mysigt. :) Nu ligger det barn och sover i hela lägenheten känns det som och det är det här som är livet! :) Ska passa Evangeline lite då och då nu framöver då Frida och Johans jobbtider krockar så jag kommer få lite att göra vilket bara blir roligt! 
Imorgon ska jag fortsätta ta tag i mitt hem sen blir det kalas för lillstumpan som fyller 1 år imorgon. :) Nu ska jag lägga mig för jag är sjukt trött, sov så himla bra inatt tack vare att jag hade Jojo bredvid mig. :p 
Jag älskar min familj! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0