Men älskling vi var alla en gång små..

Promenerade ner på stan idag, som på den gamla goda tiden. Det duggade lite men tänkte på hur det var för några år sen, då jag inte hade något val utan var tvungen att gå med alla barn vare sig det var regn, snö eller storm.. Eller alltihop. Jag har blivit bortskämd o jag tycker inte om det. Man borde uppskatta saker mer. Och framför allt, man borde uppskatta sina nära och kära mer. 
 
På stan kollade vi lite affärer och sen fick barnen varsin glass. "Mamma vilken mysig dag!" utbrast Ebba på stan och det var det verkligen. Vill hitta på mer saker med barnen.. Dom kan reta gallfeber på mig o driva mig halvt till vansinne men det spelar ingen roll, kommer alltid älska dom gränslöst i vilket fall! Det är dom som är min styrka. Det är jag och barnen mot världen! <3 
 
Hem tog vi spårvagnen där Budda o barnen väntade, vi knallade upp till kullen tills det började spöregna så vi fick skynda in. Det märktes inte att det var sex barn hemma för dom kom överens väldigt bra o lekte för fullt. :) Vi käkade och Ebba bakade chokladbollar innan dom åkte. 
 
Så jag har inget att klaga på över den här dagen, skulle väl vara att jag är lite seg på att packa nu men det drabbar ju bara mig så vad gör det? ;p
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0