Jag trivs i mitt hem!

Ja, hör och häpna, jag tror det här är lösningen! ÄNTLIGEN! :D Det är lååång väg kvar med alla smådetaljer och bös, tavlor och kläder men jag älskar det redan nu! Kors i taket liksom!
Måste kirra lack också så att det blir någon ordning på köksluckorna. Båtlack var tydligen ingen hit, det är många som fått sig ett gott skratt åt historien om mig, Emelie, mitt kök och båtlacken. ;)
 
Har firat Evangeline idag, sen åkte vi hem och jag kom faktiskt ihåg sågen så jag kunde såga av Devins säng. Gick lite lättare än med köksknivar och en fil.^^ Efter det knallade vi bort till Emelie och grabbarna där alla fyra killar rev hela hemmet på ett ungefär, och jag och Emelie gick och gäspade ikapp. :P
 
Ebba kom hem för en timme sen ungefär så nu är allt som det ska vara igen. <3 Hon hade haft det bra nere i Boxholm, haft party för massa tjejer och fått med sig fina saker hem. Känns så bra att det äntligen börjar bli ordning på det. :)
 
Funderar på om jag ska släpa mig ut till soffan, bädda ner mig med lite (mycket) onyttigt och slänga på den där filmen som jag lånade av Johan.... Den verkar aaaasbra men sen går ju inte riktigt jag och kolla på film själv ihop. Men men, kan ju ge det ett försök iaf. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0