Har jag sagt att jag hatar min dator?!

Som ni ser lever den sitt egna liv.^^ Det blir lite jobbigt att blogga från mobilen för jag tycker inte om att skriva på den här heller. :/ Hösten är här för nu kommer alla fökylningar.. Vaknade flera gånger inatt av att jag hade snoppigt ont i halsen. Nu när jag väl har massa tid över när Devin börjat på dagis igen och jag bara går hemma så jag skulle kunna röra på mig o träna massor! Konstigt att jagär mest sugen på att göra det när jag inte kan eller får.  ;) Men hann kolla på gamla bilder innan datorn balla ur och det fanns faktiskt en tid då jag kunde ha mina favoritbyxor och hade synliga nyckelben, och det ska jag bannemä ha igen! Punkt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0