Gaah!

Sönderstressad till max! Just nu är det väl hyffsat lugnt men vet hur det kommer bli.. Hujedamej! Har packat det mesta, ska plocka lite tills Evangeline ska sova, då blir det turbofart när jag ska göra nig iordning. Göra lunch till dom små är det som ska göras efter det sen är det väl dags att åka. Kul att jag vaknade och har svalt en kula till piercingen.^^ Så nu får jag ha en asstor ring som inte alls ser lika fint ut, men men. Hinner inte köpa nån ny nu iaf så. 
Hann inte träna igårkväll, besviken på nig själv  :/ Men har iaf träningsvärk i magen så lite nöjd är jag, längtar till nästa vecka då jag kan fortsätta! :D 
Nej nu blir jag stressad igen så bäst att fortsätta! Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0