Första dagen i skolan för barnen.

Det gick hyffsat bra att få upp Ebba och Liam imorse, värre var det med Devin. Han hann inte äta frukost innan vi gick för att han vägrade vakna. Fick bära upp honom, klä på honom och bädda ner honom i vagnen där han fortsatte sova. Snacka om att vara trött. :P Liam hann knappt komma in på skolgården förrän det var flera kompisar som frågade honom om dom kunde leka idag. :)
Den här terminen ska dom ha temat resor så Liam hade fått hem ett "pass" som han skulle rita sig själv i sen skriva i personuppgifter och dit han ville resa, Rhodos blev det förstås. ;) Fröknarna hade klätt ut sig till flygvärdinnor och så stod dom med varsin lapp där det stod Gate 1b osv för varje klass. Sen hade dom högtalare på skolgården så det lät som att vi var på en flygplats. Sen fick dom varsin "biljett" där det stod vart dom skulle sitta osv. :) Kul att dom gör sånt där för barnen så det blir lite roligt, vad jag kommer ihåg fick aldrig vi nåt sånt välkomnande när man själv var liten och började i skolan.^^

 
Det märks på Liam att han tycker att han blivit stor. Han hjälpte mig att bära hem en tung påse från affären förut, utan gnäll! Ikväll gick han och la sig självmant, bäddade ner sig i sängen och stängde dörren efter sig.... Vad hände?! Fina unge! <3
 
Har bakat massa idag, sen kom det besök och det var inte nådigt, tror aldrig någonsin det plingat så mycket på dörren under en dag som det gjorde idag. Det bara ramlade in folk. :P
 

Blev klar med allt bakande och diskande för en stund sen så nu blir det sängen, hoppas att jag kan sova bättre idag för så som jag sov inatt var fan inte roligt. Vaknade hundra gånger kändes det som. Nu för tiden gör jag visst det när jag sover själv... :/
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0