Du tar så lite plats, jag tar allt.

Helgen var lite annorlunda då jag var barnledig men inte Emelie. I fredags var det massa efterlängtat mys och uppdatering med Em. Städade och fixade i väntan på Robin som jag lyckats lura ner ;P Sen åkte vi och hämtade Jojo på jobbet och sen var partyt igång. Wasa var planen och dit vi gick först men kvällen slutade på puls och det var så grymt jävla roligt! :D "Att göra en Jojo" är det senaste. ;) I lördags latade vi oss halva dagen och när Robin åkt myste jag och Jojo hos Emelie och barnen. Blev bjudna på asgod mat, som vanligt hos Em. :) Jojo var rätt seg och bestämde sig för en myskväll med Frida men jag lyckades övertala dom att hänga med ut till wasa. Vi hade som alltid görkul med massa tokiga idéer o skrattanfall. Kvällen bestod av en massa uppdrag och försök till att dansa på ett fullproppat wasa.

Idag har trion hållt sig samlad mest hela dagen med allt vad det innebär.^^ Imorgon fortsätter våra äventyr...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0