Counting all the assholes in the room well I'm definitely not alone.

Så var den här dagen förbi den också då.
Var trött imorse. Fattar inte hur jag kan sova så dåligt. Har nog aldrig sovit bra på det stället där jag har sängen nu.. Vaknar mitt i natten, vet inte vart jag är, får panik och tror att folk står och kollar på mig så river efter täcket för att lägga över mig. Sen vaknar jag helt kallsvettig och av att täcket är helt blött. Sjukt!

Har agerat frisör idag, till Fia, Ebba och Hanna. Färgade även håret på Ebba och Hanna, topparna blev lila. Dom blev jättefina! :) Emelie och pojkarna var här och åt också, sen hade Liam kompisar hos sig. Fullt hus, idag också! ;) Härligt!!

Blev lite sugen på att möblera om förut, får se om jag tar tag i det imorgon, det handlar nämligen om fyra rum isf så det är inte precis nåt som man gör på en pissekvart!^^ Tänkte kanske vara lite smart för en gång skull och gå några vändor på vinden med grejer INNAN jag sätter igång så det inte är massa bråte ivägen. ;)
 
 
Håll tummarna för att jag får sova inatt! Jag blir tokig annars!! Jag har liksom ingen bebis som håller mig vaken längre så då kan väl jag ta och skärpa till mig också! Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0