Bio!

Här sitter jag och Devin och dunkar musik. Danne och Liam sitter och spelar o skejtar för fullt! :P Ebba är hos en kompis.
Jag har kört motorväg idag och höger och vänstersvängar. Det går bra, är snart klar. Sen är det "lilla uppkörningen". Jag är så jäkla nervös. Måste plugga massa mer teori. Det funkade inte igår heller. :/ Segar ihop totalt, men nu verkar internet vara som det ska. 
Snart (hoppas jag) kommer Emelie. :) Vi ska käka ihop och sen ikväll ska vi iväg på bio. Emelie frågade igår om jag inte kunde skaffa barnvakt så att vi kunde ha en helkväll och träna idag, gå och käka och sen ville hon bjuda mig på bio efter det. Hur underbar får man vara?! <3
Hittade ingen barnvakt så då bestämde vi att hon skulle komma hit istället. Men Danne var gullig och sa förut att han är hemma och passar barnen ikväll så vi kommer iaf iväg och kan se bion! :) Ska bli jättemysigt! :D Underbara människor, tack för att ni finns! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0