Min tisdag.

Sov så himla dåligt inatt. Kunde inte alls komma till ro. Så gick upp och åt mitt i natten, trodde det skulle hjälpa, men icke! Höll på att få krupp, kändes som att jag låg "för högt upp". Tycker det är så skönt att ligga på golvet på en madrass och då gör det inget om man ligger med halva kroppen utanför på golvet.^^ När jag var liten och sov i mammas och pappas säng så la jag mig i mitten och knosade ner mig mellan bäddmadrasserna och låg med benen under. Haha störd men låg skitbra så. ;) Tyvärr kunde jag inte det inatt eftersom jag har en dubbelbäddmadrass. Funderade till och med ett tag på att gå upp och lägga mig på soffan och försöka somna till tvn. Jag som verkligen avskyr det. Men så desperat var jag inte.^^
Solade "som vanligt" imorse. Sen tiggde jag skjuts av Jojo ut till MediaMarkt så att jag kunde köpa nya dammsugspåsar. Behövdes verkligen så nu är det kul att städa igen. ;)
Sen var Jojo snäll och följde med mig till Actic, där hade dom inte barnpassning men en liten vrå till barnen. Så jag gick till Sats istället men där hade dom inte ens ett rum för barnen kvar längre. Gick tillbaka till Actic och ska dit på fredag igen, får se om jag kan börja där. Beror på om jag får testa på en månad så jag ser hur det går med barnen, eller Devin. Ebba och Liam sköter sig ju själva men lillfisen. 
Gick hem med tårarna i ögonen, var så grymt ledsen för att jag försöker hela jävla tiden men inte kommer nånvart. Och att det finns andra puckon som kan sova bort hela dagarna utan något som helst ansvar och ändå kan trycka ner så in i helvete!! Jag sliter arslet av mig men får bara skit för precis allting!
Gick förbi Netto på vägen hem och handlade, var bara hem och packade upp det innan det var dags att hämta Devin på dagis. Vet inte vad jag skulle göra utan mina fina ungar. Från att varit jättenere så sken jag upp som en sol på vägen till dagis. :)
Barnen ville ha våfflor idag så det fick det bli. Liam har lekt med kompisar och Ebba har varit jätteduktig och städat på sitt rum. När vi satt och åt kvällsmat så klagade både Ebba och Liam över ont i benen. Dom hade skoljoggen idag så dom hade träningsvärk. Devin härmade Liam och hade visst också ont i benen.^^ 

Nu sover dom mina guldungar och jag sitter i mitt fina vardagsrum med massor av tända ljus. Måste faktiskt erkänna att det är lite mysigt nu när det börjar bli mörkt och man kan tända ljus och mysa ner sig.
Ska hänga upp lite tvätt nu sen försöka hinna med ett teoritest innan Danne slutar för då blir det film! :)




- don't you let me go, let me go tonight.


Tänkte lägga upp bilder på mitt "nya" vardagsrum men den här datorn är ju inte som den ska nånstans.
Lägger upp dom en annan dag när jag har lite mer tålamod. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0