Nytt vardagsrum.

Dagarna går för snabbt, hinner inte med att skriva. 

Igår så var Danne, Jojo, Fredrik och Jens här. Jag bad Jojo om tips på hur jag skulle ha det här hemma eftersom jag aldrig kan bestämma mig och bara möblerar om varannan vecka. Hon fick ett ryck och sa att hon skulle hjälpa mig att plocka ner massa bös som satt på väggarna i vardagsrummet. Vi pratade om att det skulle vara snyggt att måla om och tapetsera en fondvägg. Och rätt som det var fanns det inte en pryl på väggarna. Jojo och Ebba cyklade och köpte färg. Sen spacklades det och allihopa började måla. Dom stora starka karlarna(?) bar upp min soffa till Jojo och Fredrik, dom fick ju gå några gånger.^^ Jag gick och handlade och lagade fläskfilé och pomme till dom, sen var det läggdags för barnen så när jag var klar med det och disken hade dom kommit väldigt långt med målandet. :) 
Jojo och Fredrik som bara tänkt stanna ett litet tag blev kvar till mitt i natten.^^ Höh så kan det gå när man får ett impulsryck! :P
Sov som en kratta inatt, hade tänkt gått upp när Jens gick upp men pallade inte så somnade om. XP
Devin blev jätteledsen när jag lämnade honom på dagis imorse. :/ Det gör så ont i mammahjärtat att bara gå då. Men det hade ju som vanligt gått över och sen hade han varit på toppenhumör och suttit och busat när dom åt. :)
Jag åkte ner till körskolan när jag lämnat honom. Gick bra, men jag blir bara mer och mer nervös, tänk om jag inte skulle klara det?! :O
Hemma möttes jag av ett bombnedslag för mina "nya" möbler- soffa, fåtöljer och vitrinskåp hade kommit så det stod huller om buller i köket så det inte gick att gå in där.^^
Allihopa kom iaf tillbaka sen och hjälpte ännu mer. Idag blev det pizza på Liams och Devins golv för att det inte gick att sitta någon annanstans. :P Men det var ju mysigt det också! :) 

Jag målade en vägg förut, hade tänkt att göra klart den andra också, men orkade verkligen inte. Har dyngont i ryggen. :( Heeelt slut i kroppen. Skulle ha pluggat tills imorgon innan jag ska köra, men jag orkar bara inte. Måste få sova!! Blir sola och sen massa plugg imorgon innan jag drar ner till körskolan. Sen kommer alla mina fina tillbaka för att hjälpa ännu mer. Underbara ni. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0