Ny dag, nya möjligheter.

Längesen man vaknade med svullna ögon pga att man tjutit. :/
Men som sagt, ny dag, nya möjligheter.
Devin var som vanligt världens sötaste imorse. Han kom in till mig inatt, med kudden och dockan. Skruttis. :) Han brukar aldrig sova i min säng annars, men nån gång ibland gör ju inget. <3
När vi skulle gå till dagis så sa jag åt honom att det var dags att gå. 
-"Näe! Hejdå mamma!" Så gjorde han en slängpuss och sa "älskar mig!" Guldunge! <3

Var och solade efter jag lämnat honom på dagis och sen var jag till affären och köpte hårfärg, kan faktiskt inte gå med rosa hår längre.^^ Kör på rött igen, skulle helst vilja bli blond igen men då lär jag ju inte ha nåt hår kvar.
Ska fixa det nu sen får jag se om jag Jojo vill följa med ner till stan, annars får jag gå själv. Ska kolla om jag kan börja träna på Actic. Det beror på om dom har bra för barnen så att man kan ha med dom. Funkar ju inte annars. :/ Anna sa att dom hade massa tv-spel och grejer så man skulle ju inte behöva tjata på Liam då inte. ;) Men det var ju ett tag sen så vill ner och kolla. När vi tränade på sats så hade dom bara ett litet rum för barnen så då tyckte dom att det blev tråkigt. Behöver ha något att göra känner jag och ta hand om kroppen när man fortfarande är skapligt ung.^^

Ikväll har jag teorilektion igen. Jojo och Fredrik är som alltid änglar och ställer upp och tar barnen. <3 Liam ska vara hos en kompis under tiden. :)
Är föräldramöte ikväll också men kan inte gå på det, behöver verkligen gå på teorilektionen eftersom det är enda gången. Sen är det jävligt dumt att dom tar både Ebbas och Liams samtidigt, himla lätt när man är själv. :/

Högsta volym! http://www.youtube.com/watch?v=VT1-sitWRtY&ob=av2n

I can be tough, I can be strong
But with you, it's not like that at all
There's a girl that gives a shit
Behind this wall you just walk through it...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0