Kräftstjärtar!

Fick värsta suget efter det, så har suttit och tryckt i mig det nu, det är ju så underbart gott OCH nyttigt! ;)
Dagen har gått i ett. Hade körlektion när jag lämnat Devin på dagis. Gick inget vidare, så allt kändes bara hopplöst. Känns som att jag aldrig kommer klara det. :/ Men jag måste, måste, MÅSTE!

När jag kört klart så var det raka vägen hem, hjälpte Jojo att sätta dit Devins bilbarnstol i bilen och sen gick jag upp till dagis och hämtade min bebis. Jojo och Fredrik hade redan hämtat Liam och Ebba på skolan så dom åkte upp till dagis och mötte oss och sen åkte dom iväg till Kolmårdens Tropicarium. Som sagt - underbara människor som finns i våra liv. Elin, Frida och Evangeline var också med dit. :) Jag hade fullt upp iaf så kunde inte följa med och från början var det bestämt att bara Jojo och Fredda skulle åka så det gjorde ingenting.

Emelie kom till mig ikväll igen så vi käkade massa gott ;) och så började vi kolla The Vampire Diaries.
OMG jag är redan fast!^^
Vi satt och beundrade hennes hårfärg så kan hända att både
jag och Em fick nåt tokryck och snart blir brunhåriga. ;)
Vi för flera, flera år sen.



Jojo kom hit med barnen efter att dom ätit mat hos Frida och sedan varit i skogen med Mirka.
Devin berättade om allt som han hade sett. Krokodilerna kunde han inte sluta säga och han lät så söt. Kan inte slita blicken från honom när han sitter jättekoncentrerad, med massa olika ansiktsuttryck och berättar något.
Dom hade haft det bra men Devin hade suttit som klistrad på Jojo och sagt att det var läskigt. Pluttis. <3


Dags för sängen och ladda batterierna så jag orkar med en städdag imorgon.

Saknar. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0