Jag blir så trött!!

Teoritesten funkar fortfarande inte! :@ När jag väl ska plugga så går det inte! :( Jäkla skit!
Måste köpa fler test sen, har bara fyra kvar. Får klara mig på dom över helgen och köpa tio nya på måndag. Lättare att sitta hemma och plugga eftersom det inte är så många dagar som jag kommer ifrån annars utan barn. 
När jag väl är ledig så har jag körlektioner. 

Ikväll ska vi ut till Elin och Dawe, allihopa! :) Vi ska sjunga singstar och umgås. Får se om Ebba ska med eller om hon skulle till en kompis. Liam och Devin ska iaf till Jonas. Känns tråkigt att dom inte kan följa med, känner mig taskig när vi är allihopa och dom inte är med. :/

I lördags var vi hos Frida och Johan, och Evangeline såklart. :) Var bara Ebba som inte var med då för hon fick välja men ville hellre följa med sin kompis och sova där. 
Hos Frida och Johan käkade vi, spelade brännboll, pictionary och sjöng singstar. Lite roadtrip och brottning hann vi också med. ;)
Jag myste massa med Evangeline, inte klokt vad söt hon är. Devin och Liam kunde inte heller få nog av henne. Jag fick byta blöja och så klädde jag på henne, Ebbas gamla pyjamas. Helt ofattbart att mina hjärtan också varit sådär små. :') <3 
När vi spelade brännboll så gick jag runt med Devin på höften och gick med lillskruttan i vagnen fram och tillbaka tills hon somnade. När man ser en sån där liten så får man såna obeskrivliga känslor och lugn i hela kroppen. Man påminns om att inget annat betyder något. Bara mina guldungar. <3 Dom finaste som finns.
Blev sent där ute och Liam höll sig vaken hela tiden, sen lånade jag och Danne mammas bil hem och jag frågade Liam i bilen om han var trött, inte ett dugg sa han och en minut senare sov han.^^

På söndagen när vi vaknade åkte vi ut till mamma och Frida igen, mötte upp allihopa och så åkte vi till mormor i Nyköping. Jättekul att träffa både moster, kusiner och morbror. :) Passade även på att sno åt mig Evangeline där ute också, gick runt och nynnade och vaggade tills hon somnade.
Det påminde mig om när Devin var liten och jag gick så hela nätterna. Shit vad jobbigt det var när jag aldrig fick sova. Gick i den här lägenheten fram och tillbaka, fram och tillbaka. Vaggade, sjöng, klappade, nynnade. När han somnat och jag la ner honom så började han skrika och det var bara att börja om igen. Sen var det upp med Ebba och Liam på morgnarna så det gick ju aldrig att vila och ta igen sig. Men man tar sig igenom allt och det går så fort och jag skulle aldrig för något i hela världen byta bort det. Det är så värt det! <3

Ger testen en sista chans nu sen är det dags att sätta fart. Liam slutar halv tolv idag så måste gå vid elva, ska hinna diska, städa, tvätta och göra mig klar innan dess också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0