Häxan Surtant!

Bättre beskrivning på mig nu ikväll finns inte. Jag är på riktigt pissigt humör. Internet laggar som bara den och datorn är dum i huvudet, så det går inte ens att lyssna på en hel låt. :/ Riktigt illa då det enda som just nu skulle kunna hjälpa är musik.
Jag är så trött. Det är därför humöret är i botten. Jag är trött på att städa varje dag. Trött på att laga mat varje dag. Trött på att diska, tvätta och plocka vareviga dag. Jag kan verkligen inte säga "jag orkar inte" för det finns ingen annan som gör det åt mig. Jag måste alltid orka och det tar på krafterna!
Och jag är ledsen för att jag inte kan komma ifrån och träna. Jag VILL verkligen träna, kroppen behöver det och jag mår sååå himla mycket bättre av det och så går det inte ens fast att jag så gärna vill. :/
Och så skäms jag när jag klagar...
Läggdags för mig tror jag bestämt, ska fortsätta tjura ett tag till wordfeud, blir så irriterad när alla är så sega. Imorgon ska jag vakna på en bättre sida, blir solning när Devin är lämnad, sen promenad ner på stan, sen får vi väl se hur dagen ser ut. Godnatt!

Tänd eld på dina tankar
Med dina svarta tysta tårar
Och vi vet och du vet allt tar slut
Långsamt genom rummet går hon ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0