22 september.

Försöker plugga men det går inget vidare. Tappat mitt pepp. :/ 2 av 4 tester är klara och godkända men dom andra två är det precis så jag inte klarar. Och det är för att jag är osäker på en del saker som jag borde läsa på om för då lär jag mig ju det och sen är det bra. Bara att det är såååå tråkigt att läsa.^^
När barnen lagt sig ikväll så ska jag tvinga mig att läsa skiten flera gånger. Ska vara godkänd på fas c innan jag får sova ikväll.

Går inget vidare att plugga nu när barnen är vakna, Devin är dessutom på underbart humör och tjuter för minsta lilla nej som han får.^^
Danne och Fredrik är på mediamarkt och kollar tv. :) Skapligt snyggt det är i mitt vardagsrum nu! Så nöjd! :D Skulle bli klockrent med en stor tv.^^ Måste bara fixa fondväggen, har våran egna "lite olika" nu som Danne och Ebba fixat. ;P

Ska sätta igång att laga mat nu och baka en kladdkaka som får bli efterrätt. Och eftersom Liam tydligen inte tycker om(?) kladdkaka så får det bli kolakakor också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0