15 september.

Dagen började väl lite som vanligt.^^ Upp med barnen, frukost, tjat och stress. Solade efter att jag lämnat Devin, sen blev det som vanligt HÖG musik! Älskar att vara själv hemma och få dunka hur högt jag vill. <3 Gjorde mig iordning i lugn och ro. Har börjat testa massa olika sminkningar, askul! Kom på att jag vill bli makeupartist och hårstylist. Det skulle vara drömmen. <3 

Hämtade barnen och både Ebba och Liam hade kompisar här. Så kul att även Liam har börjat leka med massa polare. :)

Sen kom min bästaste Em! :D Så har chillat med henne typ hela kvällen. Devin var ju bra tydlig när vi satt och pratade. Härmade allting i precis samma tonläge som vi. Lät som han skulle kunna bli en riktig liten skvallerkärring.^^ Han är så go den där lilla. Nu har han även börjat visa en annan sida. Han kan bli GALEN om man gör något på ett sätt som han inte hade tänkt sig. Så då gallskriker han ett tag då absolut ingenting duger, sen är det bra och då kan han ta det där saftglaset t.ex, som han började tjuta för när vi åt, han blev rasande när jag hällde i vatten också.^^ Dom är underbara dom små liven. <3

Nu väntar fyra maskiner tvätt som ska hängas, lite musik på det så ska det nog gå bra. :)



Haha ett dygn nu... ;P Känns så jäkla skumt! :O <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0