Våra sms igen....

Jojo:
Hörredu min lilla pung,
när du inte svarar blir jag rädd att jag vart dum.
Det är inte meningen att komma in med åsikter och sådär,
jag vet ju inte hur det är.
Men lite tråkigt tycker jag allt att det kommer bli,
när det liksom inte blir alla fyra vi.
Men jag vill att du ska veta att jag alltid finns för dig,
och jag kommer ihåg när vi va så glada och till alla ropa hej.
Den känslan har vi inte haft på ett tag,
vi som va ett vinnande lag.
Jag älskar och saknar dig mer än du kan förstå,
alla de dagarna när det bara va vi två!
Livet är inte alltid lätt,
men jag vet att du alltid gör rätt.
Du är ju faktiskt min andra halva och den jag ser upp till,
att ha en mys och yr kväll med dig är det enda jag vill! <3


Jag:
Tack för att du skrev det där,
annars hade jag gått och varit ledsen här.
Jag förstår att du tycker det är tråkigt om jag drar mig ur,
men det sista jag vill är att göra någon ledsen och sur.
Det är så svårt att förklara hur jag känner och mår,
det har varit för mycket skit under alla dessa år.
Jag önskar bara att ingen dömer mig,
för jag önskar att jag var mer som dig.
Jag önskar mest av allt att jag skulle slippa dom här cp-känslorna jag har,
så att jag någon gång skulle kunna ha nån pojkvän kvar.
Tyvärr kan ingen och inte heller jag,
styra över känslorna som kommer varje dag.
Jag tror jag är för skadad från allt som varit förr,
så att jag som ett skydd stänger min dörr.
Vardagen med barnen är det ingen som ser,
om jag ska ha någon ska han vilja ge oss 110% och ännu mer.
Jag har slösat för många år av mitt liv redan,
jag vill inte göra om samma misstag och ångra mig sedan.
Jag är olycklig och trasig så det gör ont i mitt hjärta,
men om jag är själv kan jag inte orsaka någon annan smärta.
Jag hoppas att du, min andra kula kan försöka förstå,
jag skulle göra allt för att alla bra skulle må.
Jag saknar dig och mig och den gamla goda tiden,
jag skulle ge vad som helst för att igen få känna den friden.
Jag älskar dig min halvkulebror Britt,
du kommer alltid finnas i hjärtat mitt!


Jojo:
Åh jag blir helt tårögd här!
Och förstår att det är dig jag mest håller kär.
Det är ju faktiskt så att det är dig jag mest behöver,
vi har ju trots allt ett fyrklöver.
Jag vet hur du känner och tänker,
och jag en lyckotanke till dig skänker!
Du kommer klara dig det vet jag ju.
Du har världens bästa familj och är världens bästa du.
Jag älskar dig och finns alltid för dig! <3


Jag:
Tack! <3
Jag vet ärligt inte vad jag utan dig skulle göra,
jag skulle få va ledsen jämt för ingen skulle mig se och höra.
Du betyder mer för oss än jag nånsin kan förklara,
utan dig hade det varit många saker jag aldrig skulle klara.
Du kommer alltid va pappan i familjen här,
från början, igår, idag, imorgon och för alltid kommer vi hålla dig kär.


Kommentarer
Joline

ÅH! <3



men... det andra smset blev ju inte lika bra. men jag hade ju fått i mig lite för mkt öl där!haha.



älskar dig<3

2011-10-21 @ 12:09:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0