Jag är stolt!

Devin gick med på att kolla på Monsters Inc så vi satt och kollade på den och jag läste lite halvt i körkortsboken under tiden och pratade och förklarade filmen för Devin samtidigt. Han är så söt! Satt och pratade massa om filmen. "Naaae, stackarn! Den dum, bort! Ååååh söt! Den snäll!" Ibland blev det läskigt så att han kröp upp i famnen på mig. I slutet fick jag klia på honom och så somnade han på soffan med huvudet i mitt knä. Är det myskväll så är det! :)

Har suttit och läst massa i min gamla blogg och kom fram till en sak.
Jag har varit duktig på att skaka av mig elaka saker som jag fått höra men på senaste tiden har jag tagit åt mig mer och mer. Men efter att ha läst allt sen Devin var liten ska jag sluta med det. När jag var gravid var jag själv och har varit sen dess. Jag är stolt över mig själv. Att jag en vecka efter snittet släpade på allt själv. Vagn, barn, gå till skolan och dagis fram och tillbaka flera gånger om dagen. Det var brottning, simning, fotboll och dans. All äcklig snö som jag fick kämpa mig igenom med vagnen. Allt som skulle skötas i hemmet samtidigt som Devin var väldigt krävande och hängde på min arm dagarna i ända. Komplikationer efter förlossningen. Sjukdomar och shit, men jag klarade det. Själv!! Tänker inte ta åt mig av nåt mer skitsnack jag får höra. Jag har uppfostrat mina barn själv! Jag tog och tar mitt ansvar. That's it!
För att inte tala om hur stolt jag är över mina barn! Dom är helt underbara personer allihopa!
Det är dom som får mig att orka, det är dom som är mitt liv. Inget annat betyder något.
Jag älskar er mer än ni någonsin kan förstå, Ebba, Liam och Devin. ♥ ♥ ♥
Och mina systrar och underbara familj också såklart. Dom som alltid funnits där. Ni är guld värda allihopa! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0