Usch, fy o blä!

Vaknade och kollade klockan på telefon, EXAKT 3.33. Fy fan, visste inte vad jag skulle göra :/ har varit vaken sen dess nu o försökt lugna ner mig o tänka på annat. Har så snuskigt ont i halsen men vågar inte gå upp o fixa te. Får försöka somna så det snart kan bli morgon. Devin sover här bredvid mig, shit vad han gnisslar tänder! :O låter så otäckt. Undra om jag fortfarande gör det? Kan ju tyvärr inte veta själv.^^ Jag fick iaf ha bettskena när jag var mindre.

Hade lite mys här förut med Jojo, det var ju på tiden! <3



Kommentarer
Joline

Haha. När jag vaknar på nätterna kollar jag ALDRIG klockan bara för jag inte vill bli rädd :p haha. mysssspyysssssss hade vi! <3

2011-10-19 @ 20:01:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0