Tränat!

Körde igår, det gick väl bra. Jag är så jävla petig så vill att allt ska gå perfekt. Blir irriterad på mig själv när jag glömmer nån liten skitsak. Han sa att jag fick köra i helgen om jag kände mig osäker, jättesnällt av honom. Men har varken barnvakt eller pengar till det så hoppar det. Jag kan ju köra, bara att jag blir så jävla nervös.

Igårkväll kom Jens så att jag fick kolla igenom hans bil, tack! :)
Sen kom Jojo o Fredrik så jag och Jojo tränade från dvd:er jag har! ;) Det var SKITKUL så det ska vi försöka göra flera gånger i veckan!

Funderar på vad jag ska göra nu.. Är så snuskigt trött så skulle mest av allt vilja sova. Men då kommer jag bli så himla seg sen och se riktigt snuskig ut för att jag kommer försova mig så att jag inte hinner göra mig iordning. Känner mig själv!^^
Så jag ska försöka leta reda på 30 spänn att sola för sen får det bli att städa. ;)



Så skön låt!
http://www.youtube.com/watch?v=YWt4wmZ_EMI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0