Söndag igen!?

Det går så fort. Var det inte nyss fredag? Har varit en lugn och skön helg iaf. I fredags så blev det lite stressigt, vi skulle ut till Elin och Dawe allihopa och så fick vi ta bussen. Devin var på nåt konstigt humör så inget passade så han gallskrek och vägrade sitta ner i vagnen, provade att bära honom men han fortsatte gallskrika och bara säga "mamma, mamma, mamma, mamma!" Hela tiden! Så fick spänna fast honom i vagnen och fortsätta stressa vidare upp till Ebbas skola för att hämta henne och sen vidare till bussen. Hann som tur var och Devin hann lugna ner sig också. Ute hos Elin och Dawe blev det tacos, åt snuskigt mycket så att jag fick ont i magen men på godiset skulle jag ju såklart iaf.^^ Ebba och Liam fick sova kvar där ute och så sa Elin att dom skulle köra hem dom på sönag. Snälla gulliga dom! <3 Blir så glad för barnens skull! :) Liam blev så ledsen förra helgen när Ebba hade varit där ute och inte han. :/ Så då var dom snälla och lät dom vara där hela helgen. Så jag och Devin lånade Elins bil och åkte hem. ;) JAG VILL SÅÅÅÅÅÅ GÄRNA HA EN EGEN BIL! Allt blir så mycket smidigare då!

I lördags körde jag runt på Jojo och Fredrik. Vi åkte ut till Frida och sen hämtade vi ut ett paket som vi ska ha till halloween. Sen var jag och Devin hos Jojo och Fredrik, kollade på lejonkungen 3 och käkade. Devin fick testa änglavingarna som vi skickat efter. Sen skulle vi packa ner dom "Nej, dom mina, jag fick dom!" Haha han är så söt, han pratar så himla mycket och är så duktig! :)
Jojo försökte sy med symaskinen som vi fått låna av mamma men den funkade inte som den skulle. Försökte komma på någon som vi kunde låna en symaskin av och så kom jag på Anna. <3 Så det blev en liten tripp till Boxholm, inte mig emot, tar alla chanser jag kan för att få köra bil. :P Blev några raggarvarv i Boxholm och sen även Mjölby. Vårat HEMMA! <3
Tog hela kvällen med allt sy och donande så mina "städa"-planer blev inget av. Attans! Var så jäkla kul i bilen när Jojo dampa ur. "Eller Alex kanske ska STÄDA?!!!" Meeen en kväll med Jojo var ju inte igår så det gjorde inte så mycket. Våra linnen och kjolar är nästan klara, det kommer bli så grymt snyggt! Resten tar vi och fixar på tisdag. Jojo sov hos mig så blev lite som förr i tiden och mycket skratt och minnen innan läggdags. Underbart! <3
Imorse gick hon upp med Devin så att jag fick en sovmorgon, skapligt skönt men man blir fasiken segare ju längre man ligger. Åkte och handlade käk när jag fortfarande hade bilen, oerhört skönt att slippa släpa med vagnen. Sen kom Ebba och Liam hem och sen har vi bara haft en mysdag.

Nu sover alla barn och jag funderar på att kolla några avsnitt av Sons of Anarchy, dricka lite cola och kanske trycka i mig lite chokladpudding med vispgrädde.^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0