Sms-konversation mellan mig och Jojo!

Jojo: Får jag komma sen och pröva klänningarna? :D

Alex: Absolut du Rut!

Jojo: Hahaha. Rut? Trodde jag hette Britt? ;p

Alex: Haha jaa men det rimma inte på absolut! Gör om det;

"Ja kom och ta dig en titt

du lill-Britt!"

Jojo: Hahahahahhahaha den var bra.

"Jag kan absolut ta en koll

du rosa penn-troll!"

Alex: Hahahahahahaha bästa!

"Kan jag vänta mig besök inom kort av häxan

eller är du inte riktigt klar än med läxan?"

Jojo: Nej nu! Det där var taskigt!

"Jag borde komma inom kort

annars kanske tant hinner tyna bort.

Men jag kanske kommer runt tolv,

så du borde plocka upp löständerna från ditt golv."

Alex: Hahahahahhahaha! Nej där gick gränsen!

"HA! Ska Quasimodo säga med sin puckelrygg,

du ska nog inte vara allt för stygg.

Kan hända att med lösskinnet släpandes kan det ju ta hela dan,

så shut the fuck up, tror du kan behöva ha en reservplan."

Jojo: Fy fan vad taskigt!

"Du ska ju inte säga nåt med dina celluliter och tjocka magen,

är det säkert att du inte hör hemma i hagen?

Spelar ingen roll hur sent jag är hos dig,

du skulle ändå ha en nakenshow för mig.

Men jag vet varför du har sånt problem med att göra allt i tid och när du ska,

dina leder är lite stela och kroppen är inte riktigt som den va.

Du kan va en fjortis lite då och då,

men det gör inget för jag älskar dig ändå.

Alex: "Fjortis är jag ibland, det kan jag erkänna,

men det måste jag ju va för att passa in med dig när vi ska ut och ränna.

Du får se ut som mojjena i wrong turn om du så vill,

till och med lukta som rutten makrill.

För du är ju trots allt min stjärna,

och den av oss två som är den moderna.

Du lyser upp allt och alla

och för dig skulle jag genom eld och vatten knalla.

Jag älskar dig min ivriga kula,

det är tur att vi kan va både snygga och fula.

Jojo: "Det är tur att vi kan va både normala och lite olika,

för dig skulle jag aldrig ge vika.

Du är min storasyster och jag älskar dig,

du är ju som en halvkulebror för mig!"

Alex: "Utan kulor skulle livet suga,

man älskar dom helt enkelt fast att dom jävlarna är sluga.

Jag är glad att just du är min andra,

då vet jag att du alltid med mig kommer vandra."

 

HAHAHAHAHA! :P

Saknar Jojo och våra egentider!

Så nu drar jag dit så kan vi hålla varandra sällskap när vi pluggar! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0