Pluggat!

Igår blev det massa plugg med Jojo. Jag fattar inte varför det alltid går så bra när hon sitter bredvid?!^^ Imorgon ska jag låtsas att jag ser henne framför mig. :P Pappa förklarade bromssträckan, reaktionstiden osv och jag fattade faktiskt, så vi får hoppas att jag räknar rätt sen när det väl gäller. Tycker ju inte sådär skitmycket om att räkna.^^ Men det är rätt kul när man väl förstår. :) Varje gång jag vaknade inatt så tänkte jag på teorifrågorna och räknade broms och reaktionstid i skallen.^^ Ska bli så skönt när det här är över, är superstressad över det här. Ont i hjärtat och spykänslor. Jag KAN ha mitt körkort på torsdag. Helt otroligt! Jojo sa igår att vi ska gå ut och käka på torsdag, "nej Alex, det finns inget OM, vi SKA gå ut och fira att du har fått körkortet då!" Känns ju bättre att tänka att jag inte klarar det så att jag inte blir besviken... Guuuu vad ont i magen jag har!!

Tack Jojo för all hjälp! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0